by PUNITHAVALLI MARIMUTHU | Dec 14, 2020 | General, Information Technology, Services
Fakulti disyorkan untuk menggunakan alamat emel yang menggambarkan ‘core business’ masing-masing. Emel seperti fk@utm.my tidak memberikan gambaran mengenai program umum Fakulti Kejuruteraan berbanging dengan engineering@utm.my or utmengineering@utm.my....
by Hana Safiyyah | Nov 15, 2020 | General, Information Technology, Services, Student Experience
Firstly, I would like to suggest adding a search bar in the website to make it easier for student to access directly to their needs. Secondly, specify each steps and include a link that isn’t too vague when you are giving a notice (example: link that direct the...
by Mohd Fuad Mohamed Yusof | Nov 1, 2020 | General, Services
Ekspress lane: 1. Lorong khas staf 2. Print A4 tampal dicermin 3. Taip no pekerja, status kesihatan, suhu pagi (self scan dirumah). 4. Terus jalan tak perlu scan...
by Ifa | Jul 16, 2020 | General, Information Technology, Services
Cadangan saya mengujudkan link kaunseling di dalam bentuk chat di aplikasi mobile UTM SMart bagi membantu pelajar atau kakitangan yang mempunyai masalah namun tidak mempunyai masa ke pejabat kaunseling UTM. Sekian untuk kesejahteraan...
by Amalina | Jul 2, 2020 | General, Information Technology, Services
Saya mencadangkan setiap bangunan di UTM mempunyai QR code bagi memudahkan pengguna untuk daftar masuk. Amalan sedia ada, pengisian maklumat di google form di mana maklumat yang sama perlu di isi setiap...
by Siti Noraziah Binti Satapah | Jun 12, 2020 | General, Services
Assalamualaikum WBT, Dengan hormatnya saya ingin mencadangan UTM untuk mengamalkan waktu bekerja anjal (bukan WBB iaitu amalan sekarang). Seperti kita sedia maklum, terdapat banyak aduan dan keluhan staf berkaitan peraturan masuk ke kampus Pasca PKP sehingga...