by Ifa | Jul 16, 2020 | General, Information Technology, Services
Cadangan saya mengujudkan link kaunseling di dalam bentuk chat di aplikasi mobile UTM SMart bagi membantu pelajar atau kakitangan yang mempunyai masalah namun tidak mempunyai masa ke pejabat kaunseling UTM. Sekian untuk kesejahteraan...
by Amalina | Jul 2, 2020 | General, Information Technology, Services
Saya mencadangkan setiap bangunan di UTM mempunyai QR code bagi memudahkan pengguna untuk daftar masuk. Amalan sedia ada, pengisian maklumat di google form di mana maklumat yang sama perlu di isi setiap...
by Shahrulnizahani bt Mohammad Din | May 15, 2020 | Fundraising, General, Information Technology, Services
Assalamualaikum Saya ingin mencadangkan agar pengumpulan dana pembinaan sekolah agama juga dimasukkan di dalan app UTMSmart ini, bersama-sama dengan UTM Alumni Cloud10 dan Tabung Endownment Ini dapat meningkatkan visibility dan juga memudahkan capaian kepada...
by AHMAD NAJAHALHAYYI | May 14, 2020 | General, Information Technology, Services
Saya sedia maklum bahawa menjawab survey tahap kesihatan hanya diisi sekali sahaja dan survey dibuka hanya 3 hari bermula 6-8 Mei yang lepas dan survey tersebut WAJIB diisi oleh semua staf secara one off. Jika hanya sekali isi, hari ini rekod staf dlm UTMSMART...
by Alif hamzah | Apr 15, 2020 | Academic, General, Information Technology, Student Experience
A very good day i greet to you im writing this on behalf of my fellow friends. Firstly, i would like to thank UTM for providing this space as a form for me to give ideas. My may concern writing this form is to propose to UTM management to postpone semester 2 session...
by Joanes Jawan | Mar 20, 2020 | General, Information Technology, Services, Student Experience
Sejenak COVID-19 tersebar luas, dapat dilihat UTM tidak mempunyai rekod secara digital / sistem yang mampu menunjukkan secara masa hakiki (real-time). Dapat diperhatikan pegawal keselamatan cuma merekodkan di dalam buku log, yang mana secara manual. Kadang-kala tidak...